Klachtenprocedure/Vertrouwenspersoon

U heeft een klacht over BeActive?
Het staat u vrij als cliënt of vertegenwoordiger van de cliënt, wanneer u niet tevreden bent over de zorgverlening door BeActive om een klacht in te dienen bij de klachtencommissie Erisietsmisgegaan.

Heeft u vragen over bepaalde zaken omtrent de zorg bij BeActive of bent u het ergens niet mee eens dan, kunt u dit in eerste instantie aangeven bij de betreffende begeleider of bij een van onze coördinatoren. Mocht dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, kunt u een klacht indienen via het interne klachten formulier op deze website. Uiteraard respecteren wij de keuze dit wel of niet te doen.

U kunt dan ook een melding maken via www.erisietsmisgegaan.nl. Zij hebben als doel uw onvrede weg te nemen en het wederzijds vertrouwen te herstellen.

Klachtenformulier BeActive
Een klacht indienen
U kunt een klacht indienen via onderstaand logo.

Onvrede melden

Beactive kent een onafhankelijk vertrouwenspersoon.

Mevrouw Salima Kasrioui is bereikbaar onder mailadres s.kasrioui@zorgfamilie.nl. U kunt via dat mailadres een terugbelverzoek doen en/of reactie op uw mail tegemoet zien.